Gratis verzending vanaf € 50
Veilig online betalen
Meer dan 30 topmerken
7 dagen bedenktijd

Vragen over bestellen

Vragen over bestellen

Mijn ideal betaling is niet gelukt

U kunt altijd per bank betalen, onder aan de bestelling vindt u ons Iban nummer.Het artikel staat wel voor u gereserveerd, als we nog 1 artikel daarvan op voorraad hebben en u wilt opnieuw bestellen dan staat het op 0 omdat het voor u vastgehouden wordt. Wilt u toch liever per ideal betalen, mailt u ons dan zetten we het artikel terug in het systeem.

Ik zie de maat die ik wil bestellen er niet meer bij staan?

Ons systeem schrijft af, dat betekend als u besteld heeft dat het artikel voor u gereserveerd staat. Als het de laatste was kunt u het niet opnieuw bestellen. U mag dan altijd per bank betalen als uw ideal betaling niet gelukt is.
U mag ons ook een mail sturen dan zetten we het artikel terug in de voorraad en kunt u opnieuw bestellen met ideal.

Als de maat er niet bij staat betekent dat in de meeste gevallen dat wij deze niet meer op voorraad hebben maar u kunt altijd even contact met ons opnemen via info@binkenblink.nl of bellen naar 06-20441175 om te kijken of we die maat nog voor u kunnen bijbestellen. Dit geldt alleen voor recente collectie, geen uitverkoop.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien u uw bestelling heeft geplaatst voor 16.00 uur wordt deze dezelfde werkdag nog verzonden. De bestellingen worden met my parcel verzonden en in principe de volgende werkdag bezorgd.
Pakjes die nog door de brievenbus passen verzenden we als brievenbuspost met track en trace code. Deze kunnen daardoor iets langer onderweg zijn dan pakketpost.

Opmeten van artikelen

twijfelt u over de maat dan kunnen we het voor u opmeten. Omdat we veel tijd kwijt zijn aan opmeten vragen we u het artikel te bestellen en daarna kunnen we meten of de maat goed is die u besteld heeft. U kunt het bij opmerkingen zetten bij uw bestelling dan mailen we u met de maten. Zonder de bestelling kunnen we helaas niet meer opmeten.

Ik wil vanuit het buitenland bestellen, kan dit?

Ja hoor, dat kan. Als u bestelt vanuit het buitenland kunt u in het betaalscherm kiezen voor betalen per bank waarna u het IBAN nummer te zien krijgt om uw betaling verder te kunnen regelen. De verzendkosten zijn voor Belgie en Duitsland 7,50 euro en voor andere landen in Europa kunt u deze per mail bij ons opvragen. Betalen met ideal gaat helaas niet vanuit het buitenland, alleen binnen Nederland.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kunt een artikel terugsturen nadat u het bij ons aangemeld heeft binnen 14 dagen na ontvangst, per email. Daarna kunt u het pakje terugsturen naar ons met een retourformulier.
Als het om een door ons gemaakte fout gaat zullen we de retour verzendkosten aan u vergoeden en het juiste artikel ook weer naar u opsturen op onze kosten.
Als het om een pakje gaat wat nog gewoon door de brievenbus past zouden we het fijn vinden als u het als gewone brievenbus post wil verzenden.

Als het om een artikel gaat dat u wil terugsturen zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. U mag het pakje met een retour formulier naar ons terugsturen. Dit vindt u op de homepage bovenaan.
Wat we in ieder geval nodig hebben is uw ordernummer (factuurnummer) en uw bankgegevens. Zonder dat kunnen we uw retour helaas niet verwerken.

Wilt u een artikel ruilen voor een ander artikel of andere maat dan kunt u ons het beste eerst even een mail sturen. We kunnen dan het gewenste artikel vast uit het systeem halen zodat het niet meer besteld kan worden.
Daarna kunt u uw pakje terugsturen, graag ook met een briefje erbij met uw factuurnummer en de ruiling.

U krijgt uw geld  zo snel mogelijk retour maar in ieder geval  binnen 14 dagen na binnenkomst bij ons.

Voor artikelen van 60% korting of meer zouden we het fijn vinden als u voor dat bedrag iets anders uitzoekt.

Retourkosten zijn voor uw eigen rekening, ons adres vindt u op het kaartje bij de bestelling.

Ik heb geen bevestiging gekregen?

Van de bestelling sturen we een bevestiging, ook sturen we een mail als de bestelling verzonden is. Van de ideal betaling krijgt u geen bevestiging.
Heeft u geen bevestiging gekregen? Kijkt u in uw spam box, daar zult u het waarschijnlijk vinden. Wilt u weten of uw ideal betaling gelukt is, mailt u ons, we kijken het voor u na.

Staat uw vraag hier niet bij? Mailt u ons, we antwoorden u zo snel mogelijk.

Betaal veilig online!